Take care semua :*

Hello assalamualaikum! *lambai tangan* Ya Allah lamanya lah blog ni kena tinggal. Bukan lupa awak. Tapi saya agak busy. Maaf ya wahai En Boyfie. Bukan lari sebab result teruk. Hahaha. Alhamdulillah result saya boleh lepas kalau nak sambung belajar. Hehe. Busy je sebenarnya. Al maklum lah budak dah habis sekolah kan. Dulu busy jugak. Busy dengan homework. Busy dengan spm. (busy lah sangat). Sekarang pun busy. Busy dengan kerja. Tapi kerja rumah. Hahaha lepasni pun busy jugak. Busy nak sambung belajar. NAMPAK TAK BUSY BANYAK MANA? Lepasni lagi lagi lagi lah lama awak kena tinggal wahai blog. Redha je la k? 

Seperti yg sedia maklum, I will go a further study at Kolej Profesional Mara di Seri Iskandar, Perak. Banyak dugaan yg aku tempuhi sbelum memilih untuk masuk ke kpm ni. cehh hahaah. First, Institut Profesional Baitulmal tawarkan aku course LCCI. I was like :O Tanya pendapat kawan-2, family semua, course ni macam tak berapa bagus. Bukan apa, tapiiiiiiii ntahla, malas nak cakap. Hahahha then dapat KUIS, KIST, KPTM. Semuanya macam nak suruh aku melancong je. Hahaha kat kedah lah, sarawak lah, Perlis semua ada. Taknak lah jauh-2, confirm rindu mama, abah :( Perak pun aku dah rasa cukup jauh even perak tu kampung aku sebenarnya. HAHA macam tak bersediaa lagi je nak meninggalkan family. Hmmm tapi nak buat macam mana kan, pergi sambung belajar, bukan pegi mana. Untuk masa depan aku jugak and boleh jugak balas jasa mama dengan abah, insyaAllah :) Mama, abah, jaga diri bila akak dh takde nanti k? Tahun ni buat pertama kali akak puasa tanpa mama dengan abah disisi :'( Ramai cakap lagi seronok buka puasa dengan kawan-2, tapi bagi akak, tetap takboleh gantikan tempat mama dengan abah. Suasana nya lain :') Ok dah, takmoh sedih-2, akak akan selalu contact mama :) iloveyou :* Untuk kawan-2 pulak, ada yg pergi Petaling Jaya, Melaka, Perak, Kl, semuaaaaaa akan berpisah :) Tapi aku harap kita semua jangan lost contact. Ada masa terluang, kita semua balik cuti, kita PASTI spent time togetherrr , iloveyou guysss :) 




Hairani Md Salleh - Kau kawan yg terbaik pernah aku jumpa. Terima kasih untuk semuanya :) Kau selalu bagi aku semangat bila aku tengah down, aku menangis kau tenangkan aku, kau ada bila aku susah dan senang. Aku bersyukur Allah dah temukan kita dengan cara yang sangat unik. Ceh haha hanya dengan SATU PANGGILAN kita dah rapat and dah macam adik beradik skrg ni. Sejak kita keluar first time tu la, kita dh mula rapat bila kat sekolah, contact semua lah. Tapi tk sellau sangat jumpa kat sekolah, walaupun kelas sebelah-2. Jumpa kat perhimpunan je. Hahahha. Banyak kenangan kita bersama and banyak jugak dugaan yang kita tempuhi bersama :) Isnin next week kau nak pergi dah further study kat UIA Petaling Jaya, aku bulan julai baru pegi, lmbat lagi, nanti aku dtg melawat kau ye dengan mama? ceh haha kau jaga diri tau kat sana. Kau dh dapat course yang kau minat, kau kejar cita-2 kau sampai dapat. Kalau dia lari lagi, kau kejar sampai dapat. HAHA :P Nanti kat sana dah dapat kawan baru, jangan lupakan aku pulak eh? Ada masa contact lah aku. Aku pn kalau ada masa free, aku mesti cntact kau punya :D Aku doakan yg terbaik untuk kau k? I will miss you syg T.T Me love you.


Nurul Haslina Md Akhir, Mimi Nadzirah Idris, Amira Aina Baharuddin - Haslina , kau kejar cita-2 kau untuk jadi cikgu. Aku akan doakan kau, aku akan merindui senyuman kau, gelak tawa kau, semuanya lah. Jangan lupakan aku k? Aku sayang kau sangat-2 :) Mimi , Goodluck fr everything. Minat culinary kan? Haa even tak dapat kat IPTA, jangan putus asa, mana-2 tempat je boleh belajar. Yang membezakan adalah cara kita belajar :) Kau jaga diri k? I miss you. Miera, kita dah jarang lepak sama since kita dah berlainan kelas. Alah sebelah-2 je pun. Haha belajar betul-2 tau? Nanti dah kawin dengan muneer jangan lupa aku. haha aku akan rindukan korang semuaaaa. Love you :*

Nabilahh Saruddin - Bilahh , kau jaga diri eh bila aku dh pergi nanti ? Kau buat yg terbaik untuk SPM tahun ni. Jangan nak enjoy je. Dh bulan bape dh ni. Jgn lupakan aku pulak tau. Haha aku akan rindukan senyuman kau, merayau petang-2 dengan kau, semuanya lah. Aku sayang kau :)



Nur Syafiqah- Hoi budak poyo, haha take care tau. Nanti lepas ni sis dh jarang online, jangan rindu pulak. Hahaha. Even syaa suka buat sis bengang, tapi kamu tetap dihati gue :) Hahahaha jangan lupa sis tau. Gdluck fr your spm. Sis doakan yg terbaik untum syaa k. I will miss you. Iloveyou :)

Nurdiyana Zulkefli- Seteruk mana pun kau, aku terima seadanya. Kau tetap kawan aku :') Goodluck fr your futher study. Aku akan sentiasa doakan yg terbaik untuk kau. Maafkan semua salah dan silap aku selama ni :)

Okayyyyy untuk kawan-2 yang lain, aku akan sentiasa doakan yg terbaik untuk korang. Maafkan aku kalau aku ada buat sape-2 sakit hati , terasa dengan perangai aku. Yg baik datangnya dari Allah, yang tak elok datangnya dari diri hani sendiri. I will miss you guys . Take caree !