Bestfriends ;)



assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh , ya hannnniii . .hehe :P

hanni ? hanni ? hanni ? hanni ? hanni ? apa tuh ? haha . org lahh , takkan semut kot . wekk :P
hmmm nak cakap ape nih? haha . okayy hanni nih adalah sejenis manusia berkaki dua , ada mata , hidung , mulut dan bla bla bla . lau tak caye tgk fb dye , Nurhani Nadhirah . hihii :P
. okayy ah , serious serious nnti hanni marah . ;D
. apahal pulak aku nak ckp psl kau hanni? haha . sebab ada org suruh , aku mcm nak tibai jea org tuh . :P . tkpe , atas dasar kawan tulis jea la kan ? nama aku jugak famous nnti . haha .

. skrg mari kite mulakan proses potpetpotpet . hee .
NURHANI NADHIRAH BT JALI (see! i hafal ur fullname) .. okayy dye nih kawan akuuu . baik ? erm baik la jugak. dye class sebelah . tekun . hee . tekun sangat pun tak boleh kan ? haha . start kawan ? hah bile eh ? haha . ntah aku pun taktau , secara semulajadi jea boleh kenal . aku rase start rapat tyme aku teman dye gi ts haritu . tibetibe jea dapat call dari dye . terkejut mak , nyahh . aku pun tyme tuh free so ikut jea lah . start dari tuh lah kau selalu ajak aku kua . and start dari situlah aku dilantik sbg peneman setia kau . yelah aku paham kau perlukan org mcm aku , kau kan sorg jea girlgirl dlm family . cehh . hahaha . kau ajak aku balik kampung lah , pegi tlg ruma mkcik kau lah apa lah itu lah ini lah .aku pun on jea kan? ntahntah mak kau pun dah mnyampah tgk muke aku , asek aku jea . haha . . ngn semalam kau ckp nak ajak pegi wetworld? aduduh , yg nih aku segann . takmau ahh . sorry . wekk :P ;D

. hmm ape lagi aku nak bebel? haha . perangai hanni ? no comment . :P . ala dye okayy jea , tak mndatangkan masalah pun . lau dye buat hal aku tibai jea senangg . aku kan gengster ;D . . ermm dye slalu cite hal dye ngn aku . cite pasal bf dye pun ada kan ? hihii :P .family dye pun okayy jeahh , no problemo at all . 

haaaaaaaa aku dah penat , minuman makanan aku manaa ? ahaha . okayy ahh nnti lau ada masa aku cite lagi pasal kau ye hannni ? make sure next time sediakan mcD ;D alrightt bebehhh , byeeeeeeee :P gembira betul kenal kau , kawan . friends forever yeah . iloveyouu bebehh  
     

sekian , terima kasih :p


copyright reserverd by : Lara Hairanie ;D